Wymiarów branży e-commerce jest całe mnóstwo. To pojemny sektor gospodarki, który mieści w sobie zarówno obrót towarami, akwizycję w Internecie jak i zajęcie powierzchni magazynowej. W wymiarze sektora MŚP o e-commerce mówimy w ostatnim czasie głównie z punktu widzenia przenoszenia stacjonarnej działalności do Internetu. Dlaczego jest to ważne? Pandemia koronawirusa spowodowała, że radykalnie zmienił się sposób konsumpcji towarów – mowa zarówno o ubraniach, muzyce, filmach jak i o… artykułach spożywczych, które zamawiamy w Internecie prosto do domu. Przedsiębiorcy, którzy przespali internetową rewolucję podczas lockdownu znaleźli się w bardzo poważnych tarapatach. Jak rozpocząć efektywną sprzedaż w Internecie? O czym należy pamiętać?
Kolejny WEBINAR LIVE Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości rozpocznie się już w najbliższy czwartek o godzinie 11:00. Transmisja na żywo do zobaczenia na Facebooku PFP oraz na portalu wszczecinie.pl. Gośćmi Michała Kaczmarka będą: Marzena Mojsiewicz (Brandrocket Digital Marketing Agency) oraz Rafał Gołębiewski (Head of Business Development polskiego oddziału Elavon Financial Services)
Branża e-commerce, czyli szeroko rozumianego handlu online, jako jedna z nielicznych na świecie zanotowała dynamiczny wzrost w czasie pandemii koronawirusa. Według różnych szacunków wynosi on rok do roku od 25% do nawet 40%. Zyskały branże, które już wcześniej obecne były w sieci, ale i pojawiły się zupełnie nowe usługi, które dotychczas konsumowaliśmy w sposób tradycyjny. Pandemia koronawirusa spowodowała, że musieliśmy poważnie zweryfikować swoje nawyki i przyzwyczajenia i nawet osoby nie będące zwolennikami handlu w sieci musiały się do niego przekonać.
- Podczas najnowszego WEBINARU LIVE porozmawiamy o tym dlaczego e-commerce przeżywa obecnie swój największy rozkwit. Czy pandemia koronawirusa jest powodem tych wzrostów, czy może przyspieszyła tendencje, które i tak miałyby miejsce? E-commerce rosło bowiem rok do roku, ale nie aż tak, jak teraz, kiedy zmniejszyła się nasza mobilność i możliwość zakupów stacjonarnych. Porozmawiamy o perspektywach tej branży, zagrożeniach dla niej i o tym, czy elementy dla niej kompatybilne, czyli np. logistyka nadążają za zainteresowaniem firm i konsumentów – wyjaśnia Marcin Pawłowski, Prezes Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości. – Podczas spotkania będziemy chcieli doradzić naszym przedsiębiorcom jak skutecznie i efektywnie prowadzić działalność w Internecie, jak zbudować sklep internetowy, dotrzeć do klientów i zadbać o wysoką jakość dostarczonych towarów – dodaje Marcin Pawłowski.
Widzimy się w czwartek (22.10.2020) o godzinie 11:00.