Kryteria uczestnictwa w szkoleniu
- Udział w szkoleniach jest bezpłatny.
- Pierwszeństwo uczestnictwa przysługuje właścicielom i pracownikom mikro-, małych i średnich firm oraz osobom planującym założenie działalności gospodarczej.
- O zakwalifikowaniu do uczestnictwa w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń. W jednym szkoleniu mogą wziąć udział maksymalnie dwie osoby z jednej firmy. W szczególnych przypadkach organizator zastrzega sobie prawo do przyjęcia innej liczby osób (mniejszej lub większej) z jednej firmy.
- Organizator zastrzega sobie możliwość selekcji zgłoszeń na podstawie innych kryteriów, które podane będą do wiadomości w treści zaproszenia na konkretne szkolenie (tzw. szkolenia dedykowane np. dla studentów).
- Organizator zastrzega sobie możliwość selekcji zgłoszeń na podstawie innych wewnętrznych kryteriów, które mają na celu umożliwienie uczestnictwa w organizowanych szkoleniach jak największej liczbie nowych odbiorców.
Procedura zgłoszenia uczestnictwa
- Zgłoszenie udziału odbywa się poprzez zalogowanie się na konto użytkownika oraz wysłanie formularza zgłoszeniowego znajdującego się na stronie www.pfp.com.pl w zakładce ‘Szkolenia’.
- Każdy uczestnik zakłada swoje unikalne konto i nie ma możliwości, by za jego pośrednictwem dokonać zgłoszenia innych osób.
- Po wysłaniu zgłoszenia, w pierwszej kolejności na wskazaną skrzynkę e-mail wysyłane jest potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia. (By mieć pewność, że nasze wiadomości zawsze dotrą do Państwa, sugerujemy dodatnie adresu szkolenia@pfp.com.pl do białej listy). Potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia nie jest jednoznaczne z jego akceptacją.
- Następnie (w terminie kilku dni) zgłaszający otrzymuje informację zwrotną o zakwalifikowaniu się na szkolenie lub
- Zgłaszający otrzymuje informację o niezakwalifikowaniu się na szkolenie i przeniesieniu jego zgłoszenia na listę rezerwową .
- Akceptacja lub odrzucenie zgłoszenia odbywa się najpóźniej na 3 dni przed szkoleniem.
- Przesłanie zgłoszenia i jego akceptacja stanowią ostateczne zobowiązanie uczestnika do udziału, o ile szkolenie nie zostanie odwołane przez organizatorów.
- Rezygnację z uczestnictwa w szkoleniu należy zgłosić najpóźniej w dzień poprzedzający szkolenie do godz. 10:00.
- Fundacja zastrzega sobie prawo do odmowy uczestnictwa w kolejnych szkoleniach osobom, które nie wzięły udziału w szkoleniu, na które dokonały zgłoszenia i nie odwołały swojego uczestnictwa.
- Prosimy o przybycie na szkolenie najpóźniej 10 minut przed czasem, aby pobrać materiały i podpisać się na liście obecności.
- W przypadku konieczności wcześniejszego opuszczenia szkolenia, prosimy o uprzednie zgłoszenie tego faktu wykładowcy i odnotowanie tej informacji na liście obecności podczas jej podpisywania poprzez dopisanie godziny wyjścia obok swojego podpisu.
Zaświadczenie
- Od 1 lipca 2019 r. zaświadczenia o uczestnictwie w szkoleniu generowane są przez uczestników samodzielnie po zalogowaniu się na konto użytkownika. Zaświadczenia są w formie pliku pdf.
- Warunkiem pobrania zaświadczenia o uczestnictwie w szkoleniu jest wypełnienie krótkiej ankiety, która będzie dostępna dla uczestników po uprzedniej weryfikacji obecności przez pracownika PFP. Weryfikacja odbywa się na podstawie podpisanej listy obecności.
- Ankiety oraz możliwość pobrania zaświadczenia zostają udostępnione do pobrania w terminie do 7 dni od dnia zakończenia szkolenia.
- Zaświadczenie można wygenerować najpóźniej 1 miesiąc po zakończeniu szkolenia.
- Fundacja zastrzega sobie prawo do uniemożliwienia pobrania zaświadczenia uczestnikowi, który nie był obecny na 75% czasu szkolenia.
- Zaświadczenia wystawiane są imiennie na dane uczestnika podane podczas rejestracji konta. Uprzejmie prosimy o ich dokładne sprawdzenie (wielkość liter, polskie znaki, ilość członów nazwiska), ponieważ po wygenerowaniu zaświadczenia, nie ma możliwości jego korekty.
Rejestracja na szkolenie/ rejestracja konta
- Rejestracja na szkolenie/logowanie na konto uczestnika szkolenia jest równoznaczna z wyrażeniem przez uczestnika:
zgody na przetwarzanie jego danych osobowych zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, RODO (Dz.U. UE L z 2016r. Nr 119/1) w celu organizacji i przeprowadzenia szkolenia (cyklu szkoleń) oraz potwierdzenia uczestnictwa w szkoleniu na zasadach opisanych poniżej.
Dane osobowe uczestnika szkolenia (w tym w szczególności wskazany adres e-mail lub numer telefonu), będą przetwarzane przez Polską Fundację Przedsiębiorczości z siedzibą w Szczecinie zwaną dalej Administratorem danych lub inną wskazaną przez Administratora danych osobę lub instytucję będącą współorganizatorem szkolenia (cyklu szkoleń) w celu: dopełnienia wszelkich formalności związanych z organizacją szkolenia i udziałem w szkoleniu, w tym w szczególności:
• zarejestrowania uczestnictwa w szkoleniu,
• przygotowania listy obecności, która będzie podpisywana przez wszystkich uczestników szkolenia,
• przekazywania informacji organizacyjnych związanych z procesem zapisywania się
• badania jakości szkolenia poprzez ankiety oceniające,
• przekazywania uczestnikowi certyfikatów potwierdzających odbycie szkolenia.
b) wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Fundacji i wynikających z zawartych przez Fundację umów z instytucjami publicznymi i finansowymi w związku z prowadzeniem działalności w zakresie oferowania mikro, małym i średnim przedsiębiorcom wsparcia finansowego i szkoleniowo-doradczego oraz realizacji zawartych z nimi umów, z tym zastrzeżeniem, że zgodnie z zapisami umów i regulaminów instytucje te stają się administratorem tych danych osobowych w zakresie prowadzonej przez siebie działalności,
c) przekazywania uczestnikowi informacji o organizowanych przez Administratora innych szkoleniach w ramach cyklu szkoleń, konferencjach, spotkaniach organizowanych lub współorganizowanych przez Administratora,
d) przekazywania uczestnikowi informacji o oferowanych przez Administratora produktach takich jak pożyczki, dotacje lub inne formy wsparcia adresowane do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw.
Nadto Administrator informuje, iż podczas szkoleń mogą być wykonywane zdjęcia potwierdzające fakt organizacji szkolenia, które następnie mogą zostać wykorzystane w celach informacyjnych i promocyjnych działalności Administratora poprzez zamieszczenie ich:
- Na stronach internetowych i portalach społecznościowych Administratora lub współorganizatora szkolenia;
- w papierowych oraz elektronicznych materiałach informacyjnych i promocyjnych.
Rejestracja na szkolenie /uczestnictwo w szkoleniu jest równoznaczne z wyrażeniem przez uczestnika zgody na utrwalanie oraz wykorzystywanie jego wizerunku na zasadach opisanych w punkcie 1-2 powyżej.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zarejestrowania uczestnictwa w szkoleniu i odbycia szkolenia (obecności na szkoleniu) zgodnie z zasadami przyjętymi przez Polską Fundację Przedsiębiorczości.
Składając podpis na liście obecności Uczestnik szkolenia potwierdza, że zapoznał się z warunkami uczestnictwa w szkoleniu oraz zasadami przetwarzania przez Polską Fundację Przedsiębiorczości z siedzibą w Szczecinie danych osobowych w związku z udziałem w szkoleniu / cyklu szkoleniowym.
Pełna treść informacji Administratora o zasadach przetwarzania danych osobowych, dostępna jest na stronie www.pfp.com.pl i zatytułowana RODO - Klauzula informacyjna Administratora danych osobowych.
Lokalizacja
Szkolenia w Szczecinie organizowane są w ośrodku szkoleniowym Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości przy ul. Monte Cassino 32. Lokalizacje szkoleń w pozostałych województwach podawane są każdorazowo w programie szkoleń.
Rozpoczęcie / zakończenie zajęć
09:00 - 16:00 (efektywnie 8 godzin lekcyjnych dziennie).
Odwołanie szkolenia
Fundacja zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia. Osoby zakwalifikowane na szkolenie zostaną powiadomione o tym fakcie mailowo lub telefonicznie.
Więcej informacji
Szczegółowych informacji udziela Polska Fundacja Przedsiębiorczości, tel. 91 312 92 22.