Nie jest nowością, że tradycyjny marketing ustępuje coraz więcej miejsca marketingowi internetowemu. W sieci promowane są produkty takie jak odzież, kosmetyki, usługi turystyczne. Kiedyś ich ambasadorami byli aktorzy i wokaliści, a dzisiaj nie zawsze trzeba być gwiazdą muzyki czy filmu, by otrzymywać kontrakty reklamowe i reklamować znane produkty.
Influencer, czyli osoba wpływowa. Ta moda przyszła do Polski kilka lat temu i w trybie ekspresowym rozwinęła się w mediach społecznościowych, głównie na Instagramie, YouTube oraz Facebooku. Osoby o najszerszych zasięgach realnie wpływają na opinie publiczną, a ich rozpoznawalność to doskonała platforma marketingowa. Czy Polscy klienci chętnie kupują towary promowane przez influencerów? Na jakim etapie jest w naszym kraju i regionie rozwój influecer-marketingu? Czy przykład lodów „Ekipa” pokazuje nową przestrzeń gospodarczą do zdobycia? Czy takie sukcesy marketingowe to wypadek przy pracy, a może wskazanie nowego trendu w promocji?
O tym wszystkim powiemy podczas nowego WEBINARU LIVE Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości. Zapraszamy w czwartek (13.05.2021) o godzinie 11:00 na żywo w mediach społecznościowych Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości [KLIK] oraz na portalu wSzczecinie.pl [KLIK]
Gośćmi Michała Kaczmarka będą:
Tomasz Rejman, CEO Virtual People, Head Marketing Specialist
Anna Świerczek, Agencja marketingowa Know.it
Barbara Kaleńczuk, Marketing manager, blogerka
Joanna Szewczak, Influencerka