Jesienią stawiamy na relacje! Jakie szkolenia zaproponuje Anita Gałek?

07.10.2022

Jedno z najpopularniejszych szkoleń na platformie szkoleniowej Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości prowadzi Anita Gałek – trenerka biznesu i coach. Na jesień szykuje kilka zupełnie nowych propozycji i tematów. Przypomnimy, że szkolenia na platformie PFP są bezpłatne po wcześniejszym zalogowaniu.

Zachęcamy do wysłuchania podcastu na naszym kanale YouTube (klik). Z Anitą Gałek rozmawia Michał Kaczmarek.

W jesiennej odsłonie szkoleń na platformie szkoleniowej Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości Anita Gałek będzie stawiać na relacje oraz na wiedzę przydatną w nowoczesnym handlu.

- Odpowiadając na potrzeby uczestników szkoleń, a interakcje prowadzimy na bieżąco, staram się pokazywać uczestnikom coś ciekawego w zakresie szkoleń sprzedażowych oraz kompetencji komunikacyjnych. Będziemy mówić o marketingu relacji, na pierwszym szkoleniu mówiliśmy o budowaniu relacji, temat aktualny i potrzebny, bo sprzedaż dzisiaj wymaga budowania odpowiednich kontaktów i uczestnicy szkolenia zgodzili się ze mną, że to trend bardzo istotny. Musimy też dbać o nasz dobrostan, więc nowy temat związany z handlem i sprzedażą: „Jak radzić sobie ze stresem będąc sprzedawcą lub handlowcem?” – zapowiada Anita Gałek, trener biznesu i szkoleniowiec Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości.

W zawodzie marketingowca, handlowca czy osoby zajmującej się sprzedażą stres jest codziennością. Trudne relacje pojawiają się zarówno na linii pracownik-pracodawca jak i pracownik-klient. Co ważne, ekspertka unika sformułowań, że od stresu należy uciekać. Stres należy opanować, oswoić i zniwelować.

-Zawód sprzedawcy czy handlowca jest obciążony sytuacjami stresującymi. To nie zawsze musi być negatywne. To, co robimy w pierwszym odruchu to unikanie stresu, a to nie doprowadzi nas do dobrego zarządzania relacjami. Nie uczymy się tego, czego się boimy i czego unikamy. Musimy uświadomić sobie, jakie czynniki generują w nas stres i znaleźć rozwiązania na intensywność naszych emocji – mówi Anita Gałek.

Gdzie budowanie relacji jest najtrudniejsze? W marketingu bezpośrednim czy może w pracy, takiej jak np. sklepy? Jak powinien wyglądać dobry teambulding w sektorze marketingowym?

– Wszystko zależy w jakiej kulturze pracujemy. Szczęśliwie spotykam się z menadżerami, którzy wiedzą jak ważne jest budowanie relacji w zespole. W relacjach z klientami wiele zależy od miejsca pracy i budowania standardów i schematów organizacji. Po drugiej stronie jest człowiek. Nie budujmy między sobą barier, dużo łatwiej wychodzi nam budowanie relacji, gdy podchodzimy do tematów humanistycznie – mówi Anita Gałek.

ZAPRASZAMY DO WYSŁUCHANIA CAŁEGO PODCASTU

ISO
Strona używa cookies Dowiedz się więcej