Zarządzanie, prawo i umiejętności miękkie – takie kategorie szkoleń dominować będą w drugiej połowie kwietnia 2022 roku na platformie szkoleniowej Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości. Niemal codziennie zapraszamy zainteresowanych przedsiębiorców, menadżerów oraz ich pracowników do udziału w szkoleniach. – W kwietniu proponujemy zarówno tematy znane już wcześniej jak i zupełnie nowe. Odpowiadamy na sygnały przedsiębiorców, że wiosną chcą zgłębiać więcej wiedzy na tematy związane z komunikacją, emocjami, teambuldingiem, czyli znowu wiele szkleń miękkich – mówi Marcin Pawłowski, Prezes Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości w Szczecinie. – Bardzo dużym zainteresowaniem przedsiębiorców cieszą się również szkolenia dotyczące rozliczenia VAT oraz wszelkie zagadnienia związane z Polskim Ładem czy zatrudnianiem cudzoziemców – mówi Prezes PFP.
Kwiecień to kolejny miesiąc, gdy oferta szkoleniowa Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości prezentuje się bardzo bogato. Jak wyjaśnia Marcin Pawłowski, Prezes Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości to odpowiedź na rosnące zainteresowanie przedsiębiorców z całej Polski.
- Mamy konkretne cele: chcemy być największą platformą szkoleniową w Polsce, która oferuje merytoryczne, bezpłatne szkolenia dla przedsiębiorców, pracowników oraz szeroko rozumianego managementu. Jesteśmy na dobrej drodze, bo statystyki z miesiąca na miesiąc prezentują się coraz bardziej obiecująco. W szkoleniach uczestniczą setki osób, stąd też w naszym harmonogramie jest ich coraz więcej. Stawiamy na te, które cieszą się największym zainteresowaniem, czyli szkolenia z zakresu prawa, podatkowe, marketingowe, dotyczące sektora e-commerce czy właśnie rozwijania kompetencji miękkich – mówi Marcin Pawłowski, Prezes Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości.
Co będzie się działo na platformie szkoleniowej PFP w drugiej połowie kwietnia? – Trudno jest powiedzieć o wszystkich szkoleniach, a naprawdę każde zasługuje na uwagę ze względu na wartość merytoryczną dla przedsiębiorców – dodaje Pawłowski. – Na pewno warto zwrócić uwagę na szkolenia dotyczące VAT prowadzone przez Beatę Kuśmierek oraz szkolenia dotyczące bardzo aktualnej sprawy zatrudniania cudzoziemców i uchodźców wojennych z Ukrainy prowadzone przez mec. Maję Grzegorczyk. Powiemy także o tym, jak układać hierarchię wartości w firmie w dobie kryzysu, czym jest Design Thinking, jak badać potrzeby swoich klientów i opracowywać produkt pod odpowiedni target odbiorców. Nie zabraknie także tematów typowo marketingowo-biznesowych jak np. rozwój marki na Linkedin – dodaje Marcin Pawłowski.
Pełny harmonogram szkoleń jest dostępny na platformie szkoleniowej Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości. Udział w szkoleniach jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji.