Podsumowanie szkolenia - E-commerce - rozkręć swój biznes w sieci

11.02.2022

Czym kierują się konsumenci podczas zakupów przez Internet, jak generować ruch na stronie, kto wchodzi w skład zespołu e-sklepu, ile kosztuje uruchomienie sprzedaży w sieci – odpowiedzi na te i inne pytania dotyczące e-commerce poznali uczestnicy szkolenia organizowanego w ramach Biznesu Nowej Ery we wtorek 8 lutego 2022.

Biznes Nowej Ery to cykl bezpłatnych szkoleń on-line przeznaczonych dla przedsiębiorców i ich pracowników, które odbywają się cyklicznie we wtorki do końca czerwca 2022 roku. Tematyka zajęć obejmuje m.in. bezpieczeństwo w biznesie, projektowanie usług czy produktów, pozycjonowanie stron internetowych oraz innowacyjność
w przedsiębiorstwie. Wykłady prowadzą specjaliści z zakresu prawa, finansów, księgowości, zarządzania i marketingu.

Szkolenie, które odbyło się we wtorek 8 lutego 2022 roku, poświęcone było tematyce e-commerce. To obszar, który stale się poszerza i nabiera znaczenia, szczególnie od czasu wybuchu pandemii koronawirusa, kiedy to sprzedaż przez Internet nabrała rozpędu. O tym, jak rozkręcić swój biznes w sieci opowiadał Mariusz Kowalczyk – przedsiębiorca, trener, analityk internetowy, współwłaściciel agencji specjalizującej się we wsparciu marketingowym i rozwoju e-commerce.

- Świat cyfrowy daje ogromne możliwości sprzedaży usług i produktów. Z każdym rokiem jest to jednak coraz bardziej wymagające i skomplikowane – mówi Mariusz Kowalczyk.

Podczas szkolenia uczestnicy poznali najnowsze trendy na rynku e-commerce i najczęstsze powody, które skłaniają klientów do zakupów. Dowiedzieli się, jak wejść do świata cyfrowego ze swoimi produktami. Zrozumieli jak ważna jest analiza rynku i poznali narzędzia, którymi podczas jej przeprowadzania mogą się posługiwać. Nie zabrakło przykładów ciekawych rozwiązań stosowanych przez znane marki, które skutecznie zachęcają klientów do zakupów.

- Podczas rozwijania swojego biznesu w sieci trzeba pamiętać także o odpowiedniej polityce cenowej – podkreślał Mariusz Kowalczyk.

- Przekonanie, że obniżka ceny produktu zawsze spowoduje wzrost sprzedaży jest błędem. Nie można też oddawać polityki cenowej wyłącznie działom sprzedaży.
Nie zabrakło informacji dotyczących tego, jak sprzedawać za pomocą sklepów oraz platform internetowych, jak generować ruch na stronie i jak wykorzystywać media społecznościowe. Podczas szkolenia każdy mógł na bieżąco zadawać pytania. A tych było bardzo dużo. Dotyczyły m.in. blogowania, czy e-mail marketing jest jeszcze skuteczny, jak wybrać firmę, która założy i poprowadzi sklep internetowy oraz kosztów e-sklepu. Ekspert wszystkich odpowiedzi udzielał na bieżąco, rozwiewając tym samym wątpliwości uczestników.

Całe szkolenie jest dostępne na platformie szkoleniowej Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości (klik)

ISO
Strona używa cookies Dowiedz się więcej