200 tysięcy użytkowników platformy szkoleniowej Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości przez dwa lata i ambitne plany na kolejne lata. Gościem podcastu PFP był Marcin Pawłowski, prezes Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości.
- Firmy, które dbają o rozwój swoich pracowników są bardziej efektywne, mają zdecydowanie lepsze wyniki. 200 tysięcy osób to sukces fundacji, uczestników szkoleń i naszych trenerów. Kierunek, który obraliśmy dwa lata temu był trafiony – mówi Marcin Pawłowski, prezes PFP.
Dwa lata istnienia, ponad 200 tysięcy użytkowników naszej platformy i kolejne plany na przyszłość i zupełnie nowe projekty, o których będziemy informować już niebawem. Gościem podcastu Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości był prezes Marcin Pawłowski.
- Mamy użytkowników na całym świecie. Na początku cieszyliśmy się ze 100 użytkowników, potem z 200, a teraz już z 500 na jednym szkoleniu. Im mamy więcej uczestników, tym więcej mówi się o naszej platformie i kolejne osoby korzystają z naszego produktu – dodaje prezes Pawłowski.
Prawo, podatki, marketing, IT, aplikacje, kompetencje miękkie, coaching. Tematyka na platformie szkoleniowej PFP jest bardzo szeroka.
- Ważne są te tematy, które są ważne dla naszych uczestników. Widzimy, że jeżeli potrafimy podjąć tematy aktualne to one cieszą się dużą popularnością i zainteresowaniem. Zależy mi także na tematach uniwersalnych, do których ludzie będą wracać za jakiś czas. Najbardziej interesują nas tematy związane z rozwojem osobistym czy planowaniem dalszym swojej ścieżki kariery. Chcemy edukować także o prawie, marketingu, staramy się dopasowywać agendę tematyczną pod potrzeby naszych użytkowników, nie tylko „tu i teraz”, a także w kolejnych tygodniach czy miesiącach – mówi Marcin Pawłowski.
Platforma szkoleniowa działa bez przerwy nawet w wakacje. Dostarczamy świeżych informacji i nowej dawki wiedzy w każdym miesiącu w roku. W tygodniu odbywa się ponad 15 szkoleń, a to oznacza, że czasem dziennie można wziąć udział w nawet 3-4 szkoleniach.
- Część naszych odbiorców mówi, że słucha naszych szkoleń, e-learningów czy podcastów w czasie podróży czy w czasie wolnym. Chcemy, by była to treść przyjazna dla odbiorcy, a szkolenia tradycyjne charakteryzują się tym, że jak spóźnimy się na salę szkoleniową to z wiedzy trenerów nie skorzystamy. Nasze e-learningi niektórzy słuchają w weekendy, inni na wakacjach, a jeszcze inni mając chwilę wolnego w pracy. Ta uniwersalność i elastyczność jest jednym z elementów na których nam zależy najbardziej – mówi Marcin Pawłowski.
ZAPRASZAMY DO WYSŁUCHANIA PODCASTU