Druga połowa kwietnia będzie obfitować w nowe tematy, interesujące kontynuacje oraz szereg ciekawych spotkań – serdecznie zapraszamy, by szkolić się z Polską Fundacją Przedsiębiorczości. Co przygotowaliśmy? – Jestem przekonany, że spośród ponad 25 szkoleń, które zaplanowaliśmy na drugą połowę kwietnia każdy znajdzie coś dla siebie. Dużo szkoleń z prawa, dużo szkoleń z podatków i finansów, a przed samą majówką stawiamy na coaching i kompetencje miękkie. Cieszy nas, że audytorium uczestników szkoleń na naszej platformie stale się powiększa. Na maj szykujemy kolejne propozycje, w tym poszerzenie oferty dla osób zainteresowanych IT oraz szkoleniami z arkusza kalkulacyjnego Excel – mówi Marcin Pawłowski, Prezes Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości.
Druga połowa kwietnia na naszej platformie to kontynuacja tematów znanych i lubianych oraz szereg premierowych tematów, które są zarówno inicjatywą naszych trenerów, jak i odpowiedzią na potrzeby uczestników biorących udział w szkoleniach.
- Nowy harmonogram to zarówno szkolenia z podatków i rachunkowości, jak i kontynuacja doskonale przyjętych tematów związanych z IT, arkuszem WORD oraz arkuszem kalkulacyjnym Excel. Będziemy mówić o zmianach w prawie konsumenta, ale i o głośno komentowanej i ważnej dla przedsiębiorców rewolucji w kodeksie pracy. Pierwsze szkolenie mec. Mai Grzegorczyk pobiło na platformie szkoleniowej wszelkie rekordy. Część druga przeglądu zmian już 20 kwietnia – mówi Marcin Pawłowski, Prezes Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości.
Każdy miesiąc to nowe tematy, ale staramy się, by do zespołu platformy szkoleniowej PFP dołączały także zupełnie nowi trenerzy. Przed nami pierwsze szkolenie mecenas Judyty Sobolak. Będzie mowa o zawieraniu umów.
Im bliżej majówki, tym więcej tematów związanych z kompetencjami miękkimi oraz coachingiem. Chcemy zachęcić wszystkich do aktywnego wypoczynku. Wiadomo, że podczas urlopu można np. ugruntować swoją wiedzę korzystając z e-learningów, których na naszej platformie jest coraz więcej.
- Platforma Szkoleniowa Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości zmierza do swojego rekordu rocznego w tempie absolutnie dynamicznym. Cieszy nas, że szkolenia z Canvy czy Google ADS zdobywają szerokie uznanie wśród uczestników, a trenerzy są chwaleni za merytoryczną wiedze i umiejętność odpowiedzi na każde pytanie. Będziemy kontynuować tę ścieżkę, rozwijając także szkolenia z zakresu prawa, finansów, marketingu czy coachingu i umiejętności miękkich – mówi prezes Marcin Pawłowski.