Szanowni Państwo,
wieloletnia praca w sektorze bankowym nauczyła mnie, że budowanie relacji z klientami oraz nauka i bieżąca aktualizacja wiedzy na temat preferencji klientów i ich oczekiwań, to podstawa dobrego funkcjonowania w tym biznesie. Oczywistością jest, że świat się zmienia. Doskonale zdajecie sobie Państwo sprawę z tego, jak szybko zmienia się także bankowość. Ile wyzwań niesie współczesność i jak mocno elastyczny musi być bank, by oferować klientom nie tylko profesjonalne usługi, ale i instrumenty, które będą dobrze skrojone pod konkretne oczekiwania.
Polska Fundacja Przedsiębiorczości wspólnie z Polfund FPK S.A. oraz Santander Bank Polska przygotowała bezpłatny kurs, który dedykowany jest sprzedawcom usług bankowych. Przed nami seria szkoleń, w czasie których nauczymy Państwa oceny i weryfikacji potrzeb klientów, czy analizy modelu biznesowego firmy. Nie zabraknie także tematów związanych z analizą aktywów i pasywów firmy czy doradztwa podatkowego i optymalizacji finansowej. Udział w szkoleniach jest możliwy po wcześniejszej rejestracji, a ekspertami są wybitni i szanowani w branży eksperci.
Kurs ma na celu wyposażenie uczestników w niezbędną wiedzę i narzędzia do skutecznej analizy finansowej. Jestem przekonany, że zdobyta w czasie naszych spotkań wiedza, pozwoli Państwu jeszcze skutecznie zdobywać nowych klientów oraz oferować tym już posiadanym usługi i instrumenty skrojone pod ich potrzeby i oczekiwania.
Szczegółowe informacje i zapisy na szkolenia na stronie: https://szkolenia.pfp.com.pl/kurs/ocena-i-weryfikacja-klienta-szkolenia-dla-sprzedawcow-uslug-finansowych/20
Marcin Pawłowski,
Prezes Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości