- Najbardziej cenię szkolenia na Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości za profesjonalizm, znakomitych Trenerów, Prowadzących, Ekspertów, Specjalistów oraz gości współpracujących oraz zapraszanych na szkolenia. Bardzo dobre są również materiały dostępne po szkoleniu dla wszystkich uczestników, oraz możliwość korzystania z nagrań powtórnie przez 72 godziny po szkoleniu – mówi Lidia Anna Wielanek, jedna z najaktywniejszych uczestniczek szkoleń na platformie szkoleniowej Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości.
Wiedza, którą trudno znaleźć w innym miejscu
Platforma Szkoleniowa Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości ma już ponad 100 tysięcy użytkowników. Niektórzy uczestniczą w naszych szkoleniach od czasu do czasu, a inni korzystają z wiedzy naszych trenerów regularnie. Jedną z najaktywniejszych użytkowniczek jest Lidia Anna Wielanek. Jak mówi aktywnie korzysta ze szkoleń związanych z digital marketingiem, social mediami, ale także ze szkoleń z zakresu poszerzania kompetencji miękkich czy rynku pracy. Szkolenia pomogły jej w przebranżowieniu się, a regularne zdobywanie wiedzy ma również charakter motywacyjny.
- Na platformie PFP odbyłam 692 szkolenia w 2,5 roku, więc mam już jakieś rozeznanie. Niektóre szkolenia oczywiście powtarzałam, gdyż to jest ważne, aby przypomnieć sobie pewne zagadnienia. Bardzo podoba mi się również to, że większość tych szkoleń co jakiś czas się powtarza. To jest znakomite dla tych kursantów, którzy już znają tę platformę szkoleniową jak również dla osób nowych. Szkolenia z platformy PFP pomagają w pracy. Obecnie jestem w trakcie zmiany zawodowej i przebranżowienia po raz kolejny. Wróciłam na rynek pracy ponownie – mówi Lidia Anna Wielanek.
- Dzięki szkoleniom PFP zdobyłam mnóstwo nowych i niezbędnych kwalifikacji potrzebnych na rynku pracy oraz do ewentualnego przebranżowienia się - przede wszystkim z zakresu nowych technologii takich jak: korzystanie i obsługa mediów społecznościowych - Facebook, Instagram, Linkedin, oraz programów graficznych jak Canva, montażu filmów w CapCat - z ćwiczeniem w czasie rzeczywistym, podstaw analityki internetowej jak Google Analytics, Google Trends,Ads, trendów w social media, ale również digital marketingu, budowania marki osobistej, podstaw psychologii i samorozwoju – mówi nasza użytkowniczka.
- Chciałabym przekazać wszystkim osobom 40 i 50+, które chcą podnieść swoje kwalifikacje i kompetencje, że nie można się poddawać. Nie słuchać komentarzy typu, że ktoś jest na coś za stary, bo tak naprawdę wiek to tylko liczba. Trzeba cały czas uczyć się nowych rzeczy, rozwijać i iść do przodu – dodaje Lidia Anna Wielanek.
Chcemy, by użytkownicy platformy szkoleniowej czuli się z nami związani
Jak dodaje Marcin Pawłowski, Prezes Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości zamierzeniem administratorów platformy jest takie przygotowanie agendy szkoleniowej, by była interesująca chronicznie, a nie tylko incydentalnie.
- Chcemy, by nasi użytkownicy byli z nami cały czas, a nie tylko raz na miesiąc czy raz na kwartał. Oczywiście jesteśmy świadomi, że trudno jest szkolić się codziennie, ale nasza platforma pozwala na korzystanie ze szkoleń w dogodnych momentach. Mamy bowiem ofertę „na żywo”, ale także materiały dostępne po szkoleniach oraz e-learningi. Cieszy mnie również to, że użytkownicy doceniają, że niektóre tematy do nas wracają. Nie jesteśmy zafiksowani na punkcie gonienia za nowościami, bo wiemy, że wiele osób chce utrwalać swoją wiedzę poprzez ponowne uczestnictwo w szkoleniu, szczególnie z digital marketingu, wykorzystywania aplikacji czy właśnie z arkusza kalkulacyjnego Excel – mówi Marcin Pawłowski, Prezes Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości.
Jakie nowości szykuje platforma szkoleniowa Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości?
- Na bieżąco analizujemy ankiety, które wypełniają uczestnicy naszych szkoleń i wyciągamy z nich wnioski. Wiemy, które szkolenia wart powtórzyć. Rozmawiamy także o nowych tematach z naszymi trenerami – dodaje Marcin Pawłowski.