Informujemy, że 26 marca miała miejce premiera kampanii edukacyjnej „Edukator Przedsiębiorcy. Cyberbezpieczeństwo”, którą objęliśmy swoim patronatem. Projekt ukazał się na łamach prenumeraty online i portalach internetowych Gazety Wyborczej. Kampania jest realizowana przez wydawnictwo Mediaplanet i uzyskała wsparcie Ministerstwa Cyfryzacji. Na łamach wydania wypowiedział się wicepremier, minister cyfryzacji Krzysztof Gawkowski poruszając temat cyberodporności w Polsce.
Wspólnie z Partnerami oraz wybitnymi ekspertami podjęliśmy tematy budujące świadomość w kontekście zrównoważonego rozwoju i raportowania ESG. Omówiliśmy rozwiązania pomagające w podnoszeniu efektywności biznesowej, skupiając się na kompleksowym przedstawieniu najbardziej aktualnych informacji dotyczących cyberbezpieczeństwa z perspektywy biznesowej. Publikacja zawiera zarówno opinie ekspertów, jak i doświadczenia praktyków ze środowiska biznesowego.
Ambasadorką kampanii została Natalia Hatalska, która podzieliła się z nami swoimi przemyśleniami dotyczącymi wpływu trendów na cele zrównoważonego rozwoju oraz celowości koncepcji ESG.