Już w najbliższy wtorek kolejna odsłona cyklu MOCni w Biznesie. 9 kwietnia z przedsiębiorcami na platformie szkoleniowej Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości z chętnymi do udziału w szkoleniu spotka się Jakub Biel, który opowie o tym jak należy promować pierwszy biznes.
Będzie o fake newsach, viralach, memach, szansach i błędach.
- Na świecie dzieje się tak dużo, że odbiorcy nie widzą już naszych reklam. Pandemia, wojna, zmiany w polityce - to wszystko powoduje, że coraz trudniej jest się przebić, a zwykłe promocje już nie działają. Mam na to sprawdzony sposób - o moich kreatywnych działaniach pisały już japońskie gazety, brytyjskie portale, a brazylijska telewizja zrobiła godzinny program. Wiem, jak planować virale w przyszłości i ty też możesz się tego nauczyć – mówi Jakub Biel.
Polska Fundacja Przedsiębiorczości będzie operatorem programu HoREcA w ramach którego szanse na wsparcie z Krajowego Planu Odbudowy mają szansę przedsiębiorcy związani z turystyką, hotelarstwem, gastronomią oraz branżami, które miały negatywne konsekwencje w czasie trwania pandemii COVID-19.
Szkolenie odbędzie się 10 kwietnia o godzinie 11:00. Poprowadzi je Katarzyna Łasecka oraz Maria Czerniecka.
- Zależy nam na tym, by środki z Krajowego Planu Odbudowy dedykowane branży HoReCa zostały szybko i efektywnie wykorzystane. Nabór do programu startuje. Możliwości i szanse są ogromne, ale przedsiębiorcy muszą być czujni, bo nie każdy dostanie wsparcie. Służymy informacją i będziemy odpowiadać na pytania zainteresowanych – mówi Maria Czerniecka, koordynatorka programu z ramienia Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości.
Poza szkoleniami z cyklu MOCni w Biznesie oraz webinarem o instrumencie HoRcEa mamy dla uczestników szkoleń jeszcze dwanaście propozycji.
- Teoretycznie i praktycznie o kasie fiskalnej, takie szkolenie przygotowała Beata Kuśmierek. Będzie o inteligencji emocjonalnej, będzie o responsywności rekrutetów podczas rozmów kwalifikacyjnych, ale także o AI w biznesie czy efektywnej komunikacji w zespole. Zauważamy, że dużym zainteresowaniem cieszą się wszelkie tematy związane z kompetencjami miękkimi oraz marketingiem internetowym – mówi Marcin Pawłowski, prezes Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości.
Więcej informacji: www.szkolenia.pfp.com.pl