Neurobiznes – jak działanie mózgu wpływa na naszą pracę i decyzje zakupowe?

17.04.2025

24 kwietnia na Platformie Szkoleniowej Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości odbędzie się kolejny Dzień Tematyczny. Będzie dotyczył wpływu czynników neurologicznych na nasze decyzje zawodowe, handlowe i konsumpcyjne. Przed nami trzy szkolenia, przygotowane przez trójkę ekspertów, a przekazywana przez nich wiedza będzie mieć uniwersalne zastosowanie w firmach.
Dlaczego klienci podejmują takie, a nie inne decyzje zakupowe? Jak stres wpływa na efektywność pracowników i funkcjonowanie zespołów? Co zrobić, by komunikaty marketingowe trafiały prosto w potrzeby odbiorców, a nie rozmywały się w szumie informacyjnym? Na te pytania odpowiedzą eksperci podczas kolejnego Dnia Tematycznego.

„Neurobiznes – jak działanie mózgu wpływa na pracę i zakupy?” to cykl trzech szkoleń, które odbędą się już 24 kwietnia od godziny 9:00, podczas którego przyjrzymy się bliżej, jak nasz mózg reaguje na bodźce, emocje i presję. Pokażemy, jak wykorzystać wiedzę z zakresu neuronauki i psychologii w codziennej pracy – w sprzedaży, marketingu, zarządzaniu oraz we wspieraniu siebie i zespołu.
Eksperci sprawią, że lepiej zrozumiemy mechanizmy podejmowania decyzji przez klientów, co pozwoli na stwarzanie lepszych ofert marketingowych i reklamowych. Będzie to również cenna lekcja budowania odporności na manipulację oraz lekcja wspierania zespołu w trudnych i stresujących momentach.
Szkolenia poprowadzą doświadczeni trenerzy, którzy w przystępny i angażujący sposób łączą teorię z praktyką. To nie tylko wiedza – to narzędzia, które możesz od razu wykorzystać w swojej pracy i biznesie.

9:00 - Jak działa mózg pracownika pod wpływem stresu?
11:30 - Od zrozumienia mózgu do skutecznej komunikacji marketingowej
14:00 - Decyzje zakupowe - co kieruje zachowaniem klienta?

Udział w Dniu Tematycznym jest bezpłatny i możliwy po wcześniejszej rejestracji na Platformie Szkoleniowej Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości.

Szczegóły i zapisy są dostępne: tutaj

ISO